Thursday, September 15, 2016

Evaluation Of Pairs Trading Strategy At The Brazilian Financial Market

Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot Nike strategiese bestuur Deel dié Slide LinkedIn Corporation 2016 Die sukses van die besigheid mislukking voorspelling modelle 'n internasionale opname Edward I. Altman New York Universiteit, New York, NY 10006, VSA beskikbaar aanlyn 19 Maart 2002. Abstract Hierdie vraestel opnames en bespreek verskeie studies, sowel gepubliseerde en ongepubliseerde, wat probeer het om toets besigheid mislukking modelle bou en buite die Verenigde State van Amerika . Mislukking modelle risiko is een van die min tipes finansiële modelle wat deurgaans op 'n internasionale vlak gedoen het. 'N Aansienlike vloei van literatuur het relatief ongesiens verby te danke aan die feit dat die verwysing bron is nie goed bekend of die bronmateriaal is nie beskikbaar in Engels. Dit is die doel van hierdie vraestel om hierdie pogings te dokumenteer en sodoende die verhoging van die diskoers en kennis oor sulke studies en ander hier nie ondervra. Hierdie opname komplimenteer die ander maatskappy verwante studies in hierdie Spesiale Uitgawe. Dit is 'n verkorte weergawe van 'n monografie, Occasional Paper no. 5, 1982, Salomon Brothers Sentrum vir die Studie van Finansiële Instellings, NYU. Die skrywer wil graag sy waardering uitspreek teenoor Jay Ko (New York Universiteit se nagraadse bestuurskool Administrasie), K. Takahashi (Keio Business School) en J. H. druk von Stein (Hohenheim Universiteit, Duitsland) vir die verskaffing van vertaalde materiaal wat onontbeerlik vir hierdie opname was. Verder het verskeie van die dokumente aangehaal in hierdie vraestel skrywers waardevolle ongepubliseerde materiaal en terugvoer wat by die werk se algehele volledigheid. Kopiereg 1984 Uitgegee deur Elsevier BV Met verwysing na artikels () Sturm Rüger: herhaalt My Essensiële Bull Saak 27 April 2016 16:39 RGR Onder leiding van hoof uitvoerende beampte Michael Fifer, het Rüger byna verdubbel sy markaandeel en dit oortref Smith Wesson in rewolwers. Ek bring die kursus vir Rüger aan sy algehele markaandeel in die lae 20 reeks beweeg. 'N Sterk pyplyn van nuwe produkte het dit gereed. Ek stel my mening dat die opkoms van digitale media 'n onsigbare, maar kragtige, effek op vuurwapens vraag gehad het. Die demografiese van vuurwapeneienaars is ontwikkel en ondersteunend van toekomstige aanvraag. Met 'n 12-maande-prys teiken van 125, die onlangse terugsakking is 'n geleentheid om aandele van Rüger gryp vir buitenmaatse winste. Uitgesluit 'n kort tydperk in 2014-2015, ek is baie belê in Sturm, Rüger Co (NYSE: RGR) in die meeste kliënt portefeuljes sedert vroeg in 2011. Verlede Julie (2015), Ek het 'n artikel oor die maatskappy waar ek voorspel dat die voorraad sou verbreek 80 in 2016 en maak 'n nuwe hoogtepunt. Op die oomblik, is Rüger handel rondom 57. Dit het sedertdien verhuis hoër en aangeraak 76 Maart 2016, net buite sy algehele hoogtepunt rondom 80. Die volgende grafiek toon die prys aksie van RGR oor die afgelope vyf jaar: RGR data deur YCharts Die voorraad is onlangs teruggetrek en gegee beleggers wat ek sien as 'n goeie beginpunt. Rüger se verdienste in die toekoms sal hoofsaaklik gedryf word deur twee faktore: die VSA sekulêre vraag tendens vir vuurwapens en hoe die maatskappy is geleë in die bedryf (bv produkte en markaandeel). Onder al die media-gedrewe hype oor vuurwapens, baie beleggers is eenvoudig nie bewus van die uitsonderlike prestasie van Rüger as 'n maatskappy. Ons sal begin met 'n gedetailleerde kyk na die maatskappy se markaandeel groei, ondersoek instel na die sekulêre vraag tendens vir vuurwapens, en dan stel verdienste skattings op Rüger gebaseer op die gekombineerde ontleding. Voordat ek grawe in hierdie artikel, ek wil ook my primêre databron na vore te bring. Die Amerikaanse Buro van alkohol, tabak, vuurwapens en plofstof (ATF) publiseer inligting oor die aantal vuurwapens vervaardig in die VSA en ook dié van ander lande ingevoer. Om die vlak van VS vuurwapens vraag meet ek analiseer die aantal vuurwapens wêreldwyd geproduseer vir die Amerikaanse mark en stroop uit VS-uitvoere. Ek besef dat ek met behulp van aanbod data (vuurwapens vervaardig) om die vraag te meet, maar ek is gemaklik met dit omdat hierdie aanbod het geredelik omgekom. Ek sal uit te brei op hierdie meer in die verslag. Produksie en mededingende Agtergrond Beursgenoteerde vuurwapens vervaardigers is 'n rariteit in die globale gelykheid landskap. Met die uitsondering van Forjas Bul S. A. in Brasilië, 'n nie-winsgewende konglomeraat wat Bul vuurwapens besit, hulle is eksklusief aan die Verenigde State van Amerika en slegs twee maatskappye het dit daar as hul primêre besigheid. Hierdie twee is Smith Wesson en Rüger gaan na die algemene Amerikaanse verbruiker mark, wat die staat en plaaslike wetstoepassingsagentskappe en federale regering agentskappe sluit. Die Amerikaanse militêre bronne oor die algemeen sy vuurwapens van private Amerikaanse en Europese vervaardigers. Met breë produk lyne, uitgebreide kapitaal hulpbronne as openbare maatskappye, en gemotiveer bestuurspanne, Rüger en Smith Wesson is dominante rolspelers in die bedryf. Gedurende die res van hierdie verslag, sal ek dikwels vergelyk die twee vir verdere insig in Rüger se onderliggende prestasie en mededingende voordele / nadele. Rüger vervaardigers en verkoop drie soorte vuurwapens: gewere, rewolwers en pistole. Van tyd tot tyd, dit vervaardig haelgewere, maar is oor die algemeen nie betrokke te danke aan die bestuur se persepsie van minder geleentheid daar. (Pistols is die moderne weergawe van handwapens wat clips gebruik om die ammunisie te voed, terwyl rewolwers is die klassieke tipe sou jy in 'n Wes-fliek met die spin silinder tipies hou 6 doppe sien. Revolvers bly hoog aangeskryf vir selfverdediging te danke aan hul betroubaarheid en eenvoud van die operasie.) Die res van hierdie verslag, insluitend alle kaarte en ander statistieke, sal uitsluitlik fokus op gewere, rewolwers en pistole (haelgewere is uitgesluit). Die volgende tabel toon die primêre mededingers in elk van hierdie produk lyne, verder deur spesifieke tipe (die meeste van hierdie data is geneem uit die mees onlangse Smith noot afgebreek: rimfire verwys na kleiner kaliber wapens, soos die gewilde 0,22, wat oor die algemeen gebruik word vir skyfskiet en kleinwild jag): Primêre Deelnemers (geen spesifieke volgorde) semi outomatiese Pistols swartkruit Rifles Thompson Center, CVA, tradisies die slotaksie geweer en semi outomatiese pistool markte is die mees gefragmenteerde. Die semi outomatiese pistool mark is waar beide maatskappye in die gesig staar die meeste buitelandse gebaseer mededinging van Glock (Oostenrykse), Beretta (Italiaanse), Sig Sauer (Duits), H K (Duitse), Walther (Duits), en Taurus (Brasiliaanse). Die meeste, indien nie almal nie, van hierdie buitelandse mededingers nou VS vervaardiging bedrywighede. 'N Paar jaar gelede het Kalashnikov (Russiese) is ramping aan MST-tipe gewere in te voer, gemodelleer na die legendariese AK-47, in die VSA, maar dit lyk uit te niks gekom vir nou, al is. Maar onder die regte omstandighede, kan dit 'n gedugte mededinger in die Centerfire MST segment geword. Rüger en Smith Wesson besit Thompson Center, en dit is waar dit ontleen sy gereelde geweer (nie-MSR) en swart poeier geweer verkope. Daar is twee primêre verskille tussen elke maatskappy se produk lyn wat potensiële voordele / nadele vir elke verteenwoordig, soos volg: 1. Thompson Center oorheers die inline muzzleloader segment van die swart poeier mark. In sy 2009 10-K indiening, dit beraam sy swart poeier markaandeel te wees 37. Ek persoonlik besit een en sal nie kyk na die ander handelsmerke as ek was om 'n ander te koop. Een van die vernaamste redes is hul innoverende sluitstuk prop (hieronder), wat maak vir 'n maklike verwydering en skoonmaak (swartkruit is slordig). Rüger is nie betrokke by die swart poeier mark. 'N Potensiële toetrede sou 'n nuwe groei laan egter verteenwoordig, dit is 'n relatief klein deel van die totale vuurwapens mark (sowat 3). In onlangse jare, het Rüger uitgestuur 'n jaarlikse opname aan kliënte wat gevra watter soort nuwe produkte wat hulle sou graag wou sien. Ek het die opname en ek onthou muzzleloaders as 'n opsie wat ons kon vir stem. Inline muzzleloaders meer moderne weergawes van klassieke swart poeier gewere. Baie lande het spesiale jagseisoene vir hulle, wat gelei het tot 'n toename in gewildheid onder jagters geskep. Jagters kan wettig gebruik bestekke met inline muzzleloaders om grootwild, wat effektief hulle lewensvatbaar te wees 'n paar honderd treë maak jag. 2. Rüger het 'n suksesvolle grendel aksie rimfire geweer lyn, waar as Smith Wesson wanneer dit kom by die erkenning merk. Hierdie nuanses in die produk lyne is relevant, want in die mate waarin enigeen van die maatskappye meer blootgestel is aan die tradisionele skiet en jag demografiese, sal hul verkope waarskynlik minder wisselvallig. Hou dit in gedagte as ons die dinamika markaandeel te verken. Rüger s Market Deel Die huidige Rüger suksesverhaal regtig begin in 2007, kort ná die huidige uitvoerende hoof, Michael Fifer, gehuur. Voor sy leierskap, Rüger se markaandeel was staande op sy beste. Fifer bygevoeg nuwe ingenieurswese spanne wat die bekendstelling van baie innoverende nuwe produkte wat konsekwent Rüger se aandeel verdryf van die handwapen en geweer markte hoër gelei. Verder Rüger gewen beide die handwapen en die geweer van die jaar toekennings van die skietery Industry Akademie van Uitnemendheid vier jaar in 'n ry (2008-2011). 'N Paar jaar gelede Fifer genoem op 'n kwartaallikse verdienste oproep dat sy mededingers gestop vertoon. Daar is 'n paar maniere om Rüger se markaandeel te skat. Ek hou van die verkoop-through nommer (eenhede verkoop deur middel van verspreiders aan kleinhandelaars) die skattings maatskappy en sy bevele aan my beraam natuurlike vraag verskeep vir vuurwapens (meer op natuurlike vraag later) te vergelyk. Die volgende tabel toon die bestendige klim van Rüger se markaandeel onder Fifer: Op grond van hierdie getalle, Rüger se markaandeel ongeveer verdubbel van 2008 tot 2013. Dit gedoop in 2014 en 2015, maar ek dink 'n paar van hierdie is toe te skryf aan die feit dat die maatskappy het nie sy produkte aansienlik afslag tydens die saamval sikliese afswaai. Op die oomblik is, ek dink 'n skatting van 18 vir Rüger se markaandeel is 'n goeie nommer te gebruik vir projekteer die vraag na sy produkte in 2016. Om te bepaal of Rüger sy algehele markaandeel te verhoog, is dit nuttig om sy markaandeel te skat in elke spesifieke produk lyn. Dit is egter moeiliker. Rüger nie die verwagte verkoopprys openbaar deur of bestellings gestuur vir elke produk lyn. Die ATF het ook nie die afbreek van watter persentasie van handwapen invoer is pistole versus rewolwers. Ons kan egter 'n redelike skatting van elke genereer deur die aanvaarding van die uiteensetting invoer is soortgelyk aan die produksie uiteensetting van VS vervaardigers. Byvoorbeeld, 83 van die handwapens vervaardig in die VSA in 2014 vir die Amerikaanse mark was pistole. Ons kan dan vergelyk die aantal van elke lyn wat Rüger vervaardig om 'n beraamde totaal van elke reël wêreldwyd vervaardig vir die Amerikaanse mark. Dit is wat die data lyk: Hierdie grafiek is waarskynlik die mees waardevolle stukkie inligting in hierdie artikel. Ek wouldn t te veel voorraad in 'n enkele data punt, gegewe die skatting metode, maar dit is duidelik dat Rüger is ry sy markaandeel verskeidenheid hoër oor die raad sedert Fifer oorgeneem in 2007. Kom ons kyk nou 'n blik op te neem hoe Rüger se markaandeel in elke produk lyn teenoor Smith Wesson. Ek sal na vore te bring 'n paar belangrike punte met betrekking tot elk. 'N 7-jaar siklus gelede, Smith Wesson het min blootstelling aan die meer tradisionele rimfire en centerfire geweer mark. Rüger se winste in geweer aandeel is gedryf deur die suksesvolle bekendstelling van die Rüger Amerikaanse geweer en 10/22 reeks. Hierdie gewere is oor die algemeen gekoop deur jagters en gesinne wat die buitelug geniet. Ek woon in die Staat van Pennsylvania, wat is een van die drie grootste Amerikaanse state vir vuurwapens verkope (saam met Texas en Florida). Ek ontvang 'n pamflet van die grootste geweer winkel in die staat, en die afgelope paar jaar, die Rüger Amerikaanse en / of 10/22 is tipies prominent op die voorblad. Dit lyk vir my dat Rüger 'n uitstekende werk bemarking gedoen en verspreiding van hierdie nuwe produk lyne. Die 56 gewin in sy geweer markaandeel 2011-2014 bevestig dit. Rüger het meer van 'n laat hoek na die MST geweer segment, maar sy onlangse produkbekendstellings het sterk presteerders. Rüger is hulle net die vervaardiging teen 'n koers wat hulle sien as 'n volhoubare oor die langer termyn. Algehele, Rüger se geweer aandeel is minder wisselvallig as Smith Wesson se, want dit het minder algehele blootstelling aan die MSR segment. Die pistool mark is die mees mededingende wêreldwyd met 'n paar gewilde Europese handelsmerke voortdurend, maak dit 'n uitdaging vir Amerikaanse vervaardigers. Nietemin, het Rüger en Smith Wesson gery hul aandeel hoër. Rüger s konsekwent 16 aandeel 2011-2013 was 60 hoër uit wanneer Fifer oorgeneem. Hierdie grafiek vertel 'n belangrike storie oor die sukses van Rüger. 'N dekade gelede, Smith Wesson net geproduseer rewolwers en is bekend vir hulle sedertdien Clint Eastwood gedra een as Dirty Harry. Nietemin, onder Fifer se leierskap, Rüger het dit (effens) verbygesteek, byna verdubbel sy markaandeel van 2007 tot 2014. In 2010, toe ek persoonlik was minder kundige op vuurwapens, en voor ek ooit eens gekyk na 'n vuurwapens voorraad, was ek help 'n familielid te koop 'n klein rewolwer vir versteekte dra / selfverdediging. (Klein, dubbel aksie rewolwers is ideaal vir versteekte dra. Dit is in wese onmoontlik vir hulle om konfyt en al die gebruiker het om te doen is punt en trek die sneller.) Sy didn t wil 'n baie te spandeer en wou iets so eenvoudig was om bedryf. Die keuse afgekom na soortgelyke aanbiedinge tussen Smith Wesson en Rüger. Sy beland die keuse van die Rüger LCR. Met die aantal vroue aankoop vuurwapens skerp te styg (meer oor dit later), die rewolwer data hierbo dui op die feit dat Rüger moontlik meer suksesvol te lok nuwe verbruiker demografie is. Market Deel Uitbreiding Dit is belangrik om te oorweeg of Rüger kan voortgaan om sy markaandeel te laat groei. As algehele vuurwapens vraag net konstant bly, kan Rüger steeds groei verdienste as dit was om sy algehele markaandeel te verhoog in die 20 tot 25-reeks. Oorweeg die volgende grafiek: Ek dink die potensiaal pad vir Rüger aan te skuur en 'n algehele markaandeel in die 20 tot 25-reeks te behou lê hoofsaaklik met 'n voortdurende uitbreiding van sy deel van die gewere mark. Dit sou wees in tandem met 'n bietjie meer deel van die rewolwer mark en die maatskappy net hou sy eie in pistole. Hier is die formule wat ek sien: Toe ek hierdie markaandeel uiteensetting teen my 2014 nommers natuurlike vraag na raming (meer oor dit later) hardloop, ek kom uit met 'n hipotetiese algehele markaandeel van ongeveer 21,5. Met ander woorde, as Rüger was om te voldoen aan of oorskry elkeen van hierdie spesifieke teikens produk lyn markaandeel, sy algehele markaandeel sal waarskynlik 21.5. Op hierdie punt, ek dink Rüger is goed vir 20 algehele markaandeel binne die volgende paar jaar, maar niks verder as 23 is waarskynlik 'n rek. Tydens die mees onlangse kwartaallikse conference call, het Fifer noem dat hulle 'n lang lys van nuwe produkte in die pyplyn. Verder na die toevoeging van 'n nuwe fabriek en ingenieurswese spanne in Noord-Carolina 'n paar jaar gelede, het dit baie potensiaal nuwe produksie kapasiteit om dit te doen. Om Rüger se toekoms markaandeel potensiaal te meet, moet beleggers fokus op nuwe produkte. In onlangse jare, hierdie het verantwoordelik vir ongeveer 20 van Rüger se verkope (21 in 2015 en 16 in 2014). Dit is die mees waarskynlike wat kon verkeerd gebied gaan, maar die oorweldigende sukses van die afgelope bekendstellings en die diepte van die die huidige pyplyn laat my koud. Die mark se miopiese oog op vuurwapens aandele - lomp en lomp - kan die beste opgesom word met die volgende punte: Vuurwapens vraag ontplof nadat President Obama as gevolg van sy aanvalle op die 2de Wysiging regte van Amerikaners verkies. Vuurwapens vraag is polities gedrewe en spykers na massa skietery. Die potensiaal verkiesing van Hilary Clinton as president word verder ry vraag. Die huidige groeikoers in vuurwapens vraag is nie volhoubaar nie. Hierdie punte verteenwoordig die gemeenskaplike standpunte deur die media en handelaars gegooi rondom. Die bulle sien die huidige politieke omgewing as ondersteunend en die bere sien dit as 'n borrel. Laasgenoemde siening is bevestig deur 'n voortdurende hoë vlak van kort belangstelling in Rüger. Hierdie sienings het duidelik elemente van waarheid daarin, maar dit is my mening dat hulle iets van 'n byvertoning, vererger deur 'n stedelike gebaseer, VSA media wat oor die algemeen weet baie min oor die demografiese van vuurwapens vraag. Daar is verskeie belangrike onderliggende tendense wat regtig ry volhoubare vraag vuurwapens. Uitsonderlike Vuurwapens Die vraag dateer Obama-administrasie 'n baie gesprek oor die vuurwapens mark aanvaar dat die vraag het regtig af na President Obama in Januarie van 2009. is die Amerikaanse president Dit is egter nie wat die ATF data vertel ons. Die volgende grafiek toon dat die saamgestelde jaarlikse groeikoers (CAGR) in vuurwapens wêreldwyd vervaardig vir die Amerikaanse mark was byna 9 2001-2007, lank voor die verkiesing jaar 2008. Die volgende grafiek toon dieselfde data oor die afgelope twee 7-jaar marksiklusse (2001-2007 en 2008-2014): Die CAGR vir die 2008-2014 tydperk, wanneer die Obama-presidentskap was in fokus, was 11.3, net 2,5 hoër as die tydperk vooraf (2001 tot 2007). Dit lewer 'n CAGR van 10.2 vir die hele tydperk van 14 jaar. Ek dink hierdie inligting help bevestig my mening dat daar iets anders is aan die gang om brandstof 'n sekulêre tendens hoër in vuurwapens vraag. Ek begin die meting van die huidige sekulêre groeikoers in vuurwapens vraag in 2001. Hoekom gaan so ver terug en waarom hierdie datum Vir my is 2001 dui op 'n tydperk van die tyd oor wanneer die opkoms van digitale media werklik begin. Dit was rondom hierdie tyd dat baie mense, myself ingesluit, hul eerste rekenaar gekoop. Dit is my mening dat die opkoms van digitale media 'n versteekte faktor wat die sekulêre tendens van toenemende vraag vuurwapens is. Hier is twee belangrike maniere wat ek dink dit het 'n impak gehad het: Vuurwapens verwante sterftes in die VSA is dalende elke jaar sedert 1993, maar die Amerikaners dit nie glo nie. Hoekom doen hulle dit nie glo nie Die groter verbruik van nuus het die angs versterk en vrees mense het oor terrorisme en geweldsmisdaad en het gelei tot 'n groter behoefte aan persoonlike beskerming. Met ander woorde, het die bedrag van die sonde in die wêreld nie verhoog, maar die persepsie daarvan het. Wanneer iemand na die pos twintig jaar gelede te kry, het hulle uit hul sypaadjie, het dit uit hulle posbus, en het in die huis. Nou, dieselfde persoon inteken om hul rekenaar - of eenvoudig net kyk na hul selfoon - om e-pos te haal en kry gebombardeer met allerhande hiper-sensitief nuusberigte. Verder, hulle gaan na hierdie digitale posbus tien keer per dag. Digitale media het die opkoms van alternatiewe, konserwatiewe media in die VSA dat die bevolking opgevoed word oor die belangrikheid van die 2de Wysiging aangeskakel. Dit het baie om die voordele van persoonlike beskerming verlig en aangemoedig om hulle te vuurwapens te koop en te leer hoe om dit te gebruik. Die opkoms van alternatiewe media het ook uitgeblink meer lig op die negatiewe aspekte van die Amerikaanse regering, my eerste punt verder te versterk. Tot 'n mate, Mei 2001 ook merk 'n tydperk van die tyd wanneer die vertroue in die regering begin daal. Dit val saam met die begin van 'n beduidende styging hoër in VS Federale skuld (sien grafiek hieronder) en die styging in die prys van goud, wat beskou word deur baie mense as 'n skans teen die regering. Daar is 'n segment van die bevolking wat die geskiedenis ken en verstaan ​​dat dit uiteindelik sal lei tot onstabiliteit. Hulle wil om voorbereid te wees vir dit. Hierdie afdeling is nie bedoel om 'n volledige oorweging van hierdie faktore en die meeste lesers sal meer kennis oor die verskillende fasette as myself te wees. Die punt wat ek wil huis toe te ry, is dat na oorweging van hierdie punte, is dit belangrik om te vra: Is enigiets gebeur om hierdie kursus te verander Nee, nie eens naby. Terrorisme, dreineer openbare fondse (minder polisie), die nasionale skuld, en die anti-regering bui is al versnel. Verder, soos ek uitgewys in my laaste Rüger artikel, is daar 'n dreigende openbare pensioen krisis kom in die Verenigde State van Amerika wat waarskynlik vlugtige vir 'n paar van die groot Amerikaanse state en stede sal wees. Gunstige demografiese tendense Ongeag die impak van digitale media, het die demografiese tendense vir vuurwapens vraag gunstig. Groter getalle van vroue en lede van die jonger duisendjarige generasie is die aankoop van vuurwapens. (Die duisendjarige generasie is min of meer gedefinieer as die Amerikaners gebore tussen 1982 en 2004 Bestaande uit ongeveer 95.000.000, hulle is die grootste generasie in die Amerikaanse geskiedenis.) Kyk na die volgende noemenswaardige statistiek van die Nasionale skiet Sport Foundation (NSSB), waarvan die meeste kom van hierdie opname en navorsingsverslag: vanaf 2009 tot 2012, die aantal nuwe teiken skuts in Amerika het met 19, 34.400.000-40800000. Kleinhandelaars het berig dat 25 van vuurwapens aankope binne die afgelope vyf jaar het die eerste keer kopers. 37 van die nuwe teiken skuts is vroulike in vergelyking met 22 van gevestigde skuts. 20 van al die teiken skuts het die afgelope vyf jaar. 66 nuwe skuts val in die 18-tot-34-jarige kategorie in vergelyking met 31 in dieselfde ouderdomsgroep vir gevestigde skuts. Sommige van hierdie punte en meer beklemtoon in die volgende infographic geblus deur die NSSB: Verhoogde verkope aan eerste kopers en die jonger geslag en 'n toename in teiken skuts is veral belangrik, omdat hierdie individue is geneig om voort te gaan om te hou koop in die komende jaar. Daarbenewens is meer vroue wat deelneem aan jag. (My gewese buurman se tienerdogter het meer takbokke as ek geoes het oor die afgelope paar jaar.) Ek sou lesers aan te moedig om 'n blik op die kommentaar afdelings op ander soek Alpha artikels oor Rüger of Smith Wesson, soos hierdie een te neem. Daar is 'n leër van anekdotiese bewyse dat dit data wat deur die NSSB bevestig. 'N Paar jaar gelede het ek die vergadering met 'n nuwe millennium-ouderdom kliënt en ek genoem het 'n belegging in Rüger. Hy het vir my gesê Rüger. Ek is lief vir Rüger Hy het reeds 'n hele paar van sy vuurwapens aangekoop. Ek lees een keer 'n opinie stuk in die Financial Times deur Gillian Tett wat aan my gegee het om lekker te lag. Met verwysing na ons Amerikaners, het sy gesê iets soos, hoekom sou iemand moet meer as 5 gewere Die antwoord: dieselfde rede waarom Gillian waarskynlik moet meer as 5 pare skoene. Dink aan 'n jagter in die staat van Pennsylvania wat jag in elke seisoen. Hy sou nodig (of dalk wil) die volgende tipes vuurwapens: inline muzzleloader vir die Oktober DoE seisoen. Haelgeweer vir kleinwild en moontlik 'n ander haelgeweer vir kalkoene. Rimfire geweer vir kleinwild. Meer kragtige rimfire geweer vir kalkoene (bv swaar Barrell 0,22 Magnum). Centerfire geweer vir gemsbok (en moontlik 'n meer kragtige centerfire geweer indien hy of sy dit stel in die eland lotery). Voorlaaiers muzzleloader vir die Januarie seisoen. Hier is 6 tot 8 moontlike lang gewere net vir jag. Dit kom nie t selfs oorweeg om 'n moontlike eggenoot of kinders wat dalk ook jag. En ook nie die eens in die koninkryk van vuurwapens vir versteekte dra, beskerming huis, of skyfskiet. Meet Die Natuurlike vraag na Vuurwapens Die gebruik van die ATF data, het ek ontwikkel wat ek noem die natuurlike groeikoers vir vuurwapens vraag. Die idee is om ongeveer bepaal wat die werklike, onderliggende, langtermyn sekulêre groeitendens is, opsy, weg van tydelike spykers in aanvraag as gevolg van politieke kwessies wat na vore te bring toekomstige aanvraag. Daar is twee maniere Ek hou van om te skat wat hierdie groeikoers was. Ek gebruik gewoonlik 'n 7-jaar sikliese benadering tot groeikoers berekeninge te maak. Om dit te doen wat ek doen die gemiddelde van 7 jaar (bv 2001-2008) en vergelyk dit met die gemiddelde van 7 jaar 'n jaar later bereken (bv 2002-2009). Die gemiddelde verandering van 7 van hierdie, 7-jaar tydperke (bv 2001-2008, 2002-2009, 2003-2010, en so aan) produseer 'n mooi, glad groeikoers. Die gebruik van hierdie tegniek 2001-2014 lewer 'n groeikoers van 12,7. Ek hou ook daarvan om net te neem die gemiddelde jaarlikse koers van verandering oor 'n lang tydperk van die tyd. Dit was 11,3 vir die 2002-2014 tydperk. Op die oomblik is, ek gebruik 10 vir hierdie natuurlike groeikoers 'n bietjie bietjie konserwatief wees. Met hierdie nommer, kan ons die projek wat die intrinsieke vraag na vuurwapens sal in die komende jaar. Ons kan dit ook gebruik om vas te stel wanneer die huidige vraag is meer as die ware natuurlike vraag. Met 'n skatting van Rüger se markaandeel, kan ons maklik die maatskappy se toekomstige inkomste en verdienste te projekteer. Hier is wat die huidige en toekomstige jaar vuurwapens vraag in die VSA is besig om te gebaseer wees op 'n geprojekteerde groeikoers van 10: Ek meer bekommerd oor hierdie groeitendens nie uiteindelik speel uit as ander beleggers eintlik is om daaroor te praat sou wees. Ek het egter nog nooit gesien iemand enige inligting soos hierdie aan te bied. Deur en groot, bly markdeelnemers gefokus op dieselfde bysiende praat punte wat ek uiteengesit in die begin. Ek verwag 'n voortsetting van die huidige vraag katalisators en die aanvang van toekomstige katalisators wat ek voorheen op (bv openbare pensioen krisis) aangeraak na vore in hierdie tyd venster om verder te ry vraag hoër. Nou dat ek skat op die natuurlike vraag na vuurwapens in die VSA het afgelei en na raming Rüger se huidige markaandeel, kan ons die twee kombineer om verdienste skattings lei. Die volgende tabel bring die sleutelveranderlikes saam: teen 'n konstante markaandeel van 18, ek projekteer dat Rüger sy verdienste per aandeel styg met 42 van 2016 te 2018 Soos voorheen genoem, verdienstegroei aansienlik hoër kan wees as dit sy algehele groei markaandeel in die 20 tot 25-reeks. Rüger het 'n uitstekende beleid van net terug te koop aandele wanneer hulle voorraad verhandel teen 'n baie lae historiese waardasievlakke (bv P / E onder 10), sodat ek nie verwag aandeel terugkoop binnekort. Bestuur hou daarvan om spesiale dividende betaal. In 2012 het die maatskappy uitbetaal 111500000 in dividende, waarvan die meeste kom uit 'n spesiale dividend laat daardie jaar. Dit is gelyk aan 'n 12,5 opbrengs by die 2012 jaareinde prys. Uitvoerende hoof Fifer het herhaaldelik genoem op kwartaallikse conference calls dat hy wil graag 'n ander spesiale dividend gou betaal. Rüger se kontantsaldo's is opstapel so ek verwag 'n later vanjaar. Aan die einde van 2015, het hulle 69000000 in kontant op die balansstaat (bedryfskapitaal was 'n positiewe 107000000). Ek skat sy vrye kontantvloei sal sowat 115 miljoen vanjaar wees. A 125000000 spesiale dividend op die top van sy gereelde dividend sal 8,49 per aandeel, wat gelykstaande is aan 'n totaal opbrengs van byna 13 wees. Die aankondiging van 'n spesiale dividend in die nabye toekoms sal help om brandstof vir die volgende groot skuif hoër in hierdie voorraad. Dit sal moeilik wees vir die kortbroek, wat om dividende te betaal, om te sluk. Volgens Interaktiewe Brokers, 11 van Rüger se aandele uitstaande is kort met 5 dae te dek. Die toepassing van my 7 jaar sikliese benadering tot Rüger se verlede verdienste en vrye kontantvloei (terug na 2006 reg voor Fifer oorgeneem) en my geraamde toekomstige verdienste en vrye kontantvloei uit om 2021, ek rang Rüger se jaarlikse verdienste groeipotensiaal op 20. Tesame met 'n almal uit lomp oog op die bedryf, ware wynstok Investments eie voorraad evaluering model lewer 'n 12-maande vorentoe veelvoud van 22. Met ander woorde, my teiken prys is 22 keer my skatting van die gemiddelde van EPS die maatskappy se en gratis kontantvloei per aandeel (FCFPS) oor die volgende 12 maande. Dit is gelykstaande aan 'n teiken prys van 125. Teen die huidige prys van sowat 66, Rüger bied beleggers met aansienlike opwaartse potensiaal. Die bevordering van kwaliteit Bespreking Ten einde kwaliteit gesprek oor die onderwerpe wat ek spreek in my soek Alpha artikels te bevorder, het ek besluit om weg te gee 'n gratis kopie van my boek, Die Waarheid oor belegging: en die duisternis van die skare na die lig, om die individu wat verskaf wat ek dink is die mees deurdagte kommentaar op die artikel. Dit kan ook 'n gehalte siening wat in teenstelling met my tesis wees. Ek sal hierdie persoon tel sowat 'n maand nadat die artikel gepubliseer word tot tyd vir kommentaar toelaat. As daar is geen buitengewone kommentaar, dan geen boek sal gegee word. Dankie vir die lees en hopelik bydra tot die bespreking. Belangrike Regulerende Openbaarmaking Ek is 'n Geregistreerde Beleggingsadviseur in die Staat van Pennsylvania (U. S.A.). Ek skerm elektroniese kommunikasie van voornemende kliënte in ander lande om te verseker dat ek nie direk kommunikeer met enige vooruitsig op 'n ander staat waar Ek nie die registrasie vereistes voldoen of nie 'n toepaslike vrystelling nie. Enige belegging advies of aanbevelings met betrekking tot sekuriteite waarna verwys word in hierdie artikel is algemeen van aard en gerig op 'n leserstal van gesofistikeerde beleggers. Hierdie artikel is nie 'n poging om transaksies te bewerkstellig in 'n spesifieke sekuriteit of neerkom op spesifieke belegging advies aan enige persoon te betrek. Dit neem nie in die rekening van die spesifieke finansiële situasie, beleggingsdoelwitte, of spesifieke behoeftes van 'n spesifieke persoon wat hierdie artikel lees. Individuele beleggers word aangemoedig om spesifieke beleggings onafhanklik te evalueer en raadpleeg 'n gelisensieerde professionele voordat jy enige beleggingsbesluite. Positiewe kommentaar met betrekking tot hierdie artikel moet nie beskou word deur lesers te wees 'n onderskrywing van my vermoëns om op te tree as 'n belegging adviseur. Openbaarmaking: Ek / ons het geen posisies in enige genoemde aandele, en geen planne om enige poste te inisieer binne die volgende 72 uur. Ek skryf hierdie artikel myself, en dit gee uitdrukking aan my eie opinies. Ek is nie die ontvangs van vergoeding daarvoor (behalwe op soek na Alpha). Ek het geen verhouding met enige maatskappy waarvan die voorraad genoem in hierdie artikel. Bykomende openbaarmaking: Ek het nie persoonlik besit aandele van Rüger, maar dit is 'n groot belang in die meeste van die kliënt portefeuljes ek bestuur. So, is 'n beduidende gedeelte van my salaris wat verband hou met die uitvoering van die voorraad. Ek behou die reg om aandele van Rüger namens my kliënte te koop of te verkoop op enige tyd, dikwels om redes wat niks met die getrek in hierdie verslag gevolgtrekkings. Lees die volledige artikel


No comments:

Post a Comment